søndag 29. april 2012

Svart-hvitt

Fredagskvelden hadde vi middagsgjester, og jeg var noe usikker på borddekkingen.
Jeg endte opp med svart-hvitt tema til tross for at jeg elsker farger :)
Jeg tror rett og slett vi må ønske oss mer fargerikt "borddekkingstilbehør".
Svart-hvitt blir nok litt kjedelig for meg i lengden.


Ettersom vi normalt bare er to til bords har vi ikke så mange bordbrikker.
Det eneste jeg greide å rote fram var to hvite løpere som jeg la tvers over bordet.



For at det ikke skulle bli altfor mye hvitt valgte jeg de svarte tallerknene og svarte lys.


På menyen stod det viltkjøtt - nemlig elgbiff med tilbehør.
Supert at jeg hadde serviettringer med vilt på.


De hvite steinhjertene bruker jeg til det meste - de er kjempefine å pynte et bord med.




1 kommentar:

  1. Så lekkert!

    Ønsker deg en herlig start på uken!
    Jeg har ligget med feberfantasier, håper jeg snart blir frisk for å være dårlig er noe av det verste jeg vet.

    Klemklem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.