onsdag 18. april 2012

Linputer

Da vi var hjemme i påsken fikk jeg låne mammas symaskin.
Og etter en del banning og steiking ble altså resultatet nye putetrekk til sofaen.
Jeg er absolutt ingen sydame, og kommer nok aldri til å bli det heller. Jeg har virkelig ikke noe tålmodighet med den symaskinen - den gjør aldri som jeg vil. Etter å sydd feil utallige ganger endte jeg i hvertfall opp med noen greie trekk (alt var uansett bedre enn de forrige).

Ekornputa har flyttet til sofaen sammen med de sandfargende linputetrekkene jeg til slutt greide å produsere. Det ble igjen litt ekstra stoff så kanskje jeg forsøker å lage noen matchende linservietter når jeg er hjemme i helgen? Kanskje symaskinen er litt mer vennlig da?
Det er jo i hvertfall lov å håpe.


Jeg har også fått ny blomst på lysfatet på stuebordet.
Solen skinner utrolig nok enda, og jeg er så godt som ferdig med bacheloroppgaven.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.