mandag 2. juli 2012

Juni

Juni er allerede forbi, og det er på tide med månedens beste bilder.
Det har skjedd masse i juni, men det har allikevel blitt litt tid til blogging - heldigvis.
Ettersom den første sommermåneden er forbi, blir det selvsagt noen noen sommerlige bilder jeg er mest fornøyd med denne gangen. Jeg har valgt ut noen bilder som jeg syns fanger følelsen av sommer med det jeg forbinder med sommer.


Det første bildet er fra da jeg forsøkte å lage lemoncord.
Det andre bildet er et lite sommerglimt fra balkongen.
Det tredje bildet er et sommerlig dekket bord til inspirasjon.

Denne gangen liker jeg bildene ettersom de er så fargerike. Jeg kan også nesten lukte og smake det som er på bildene - det kan jeg like.
Det første bildet syns jeg ser veldig delikat ut, jeg liker vinkelen og kombinasjonen mellom rosa, grønt og rosa.
Det andre bildet er typisk sommer, jordbær fra den fineste bollen, med et herlig heklet teppe i bakgrunnen, mens lavendelen pynter. Jeg får rett og slett skikkelig sommerfølelse.
Det siste og tredje bildet fanger også sommerfølelsen; blomster, saft, sollys og rosa.

Jeg ser frem til minst to sommermåneder til (forhåpentligvis?!). Det er masse som skal skje, og jeg håper det blir tid til litt sommerkos innimellom :)






1 kommentar:

  1. Kjempefine sommerbilder som gir en skikkelig følelse av årstiden :)

    Sommer <3

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.