torsdag 26. juli 2012

Sommerkos

Det er flere som har etterlyst blogginnlegg den siste tiden, men den siste uken har vært utrolig travel, og jeg har dessverre verken hatt tid eller kreativitet til å blogge.
Nå er vi hjemme hos mor, og det er jo noe spesielt med å blogge hos andre syns jeg (selv om dette fremdeles er mitt hjem).

De siste dagene har vi hatt sol og sommer, og jeg har fått "bodd meg litt inn" her.
Vi har til og med rukket en bitteliten impulsiv svipptur til Sverige på ferie.
Bloggelysten er dermed kommet tilbake, og jeg håper jeg får tid til å lage et innlegg i ny og ne før den store dagen.

Vi har som sagt nok å henge fingrene i fram mot neste helg, men i dag har jeg tatt meg tid til å kose meg i finværet og ta noen bilder mens solen enda var framme.

 Jeg syns det er deilig å være hos mamma. Hun har så stor og fin hage, noe jeg virkelig savner i leiligheten. 
 Jeg elsker lukten av nyklippet gress, så i dag startet jeg dagen med gressklipping. Jeg syns faktisk det er ganske gøy å klippe gresset, og bare være ute. Ekstra herlig er det jo når man kan sette seg ned og nyte solen med et glass iste innimellom fotograferingen.


Mamma har lagd så koselig utested på framsiden av huset, og jeg følte meg virkelig forpliktet til å teste det. Iskald sitroniste og koksboller fra Sverige hører med kosen.


Jeg gleder meg til å tilbringe litt mer tid inne på bloggen fremover.



1 kommentar:

  1. åh, det lukter så godt når man klipper gress! ekte sommerlukt :D

    ...og det så heller ikke feil ut med kokosboller, jordbær og iste : ))

    KOS DEG!

    Klem : )

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.