søndag 29. juni 2014

Innekos

Det er fremdeles skikkelig innevær på østlandet og det minner nesten mer om høst enn sommer. Heldigvis er det meldt bedre vær utover uka, men jeg vet å kose meg inne også. På torsdag fyrte jeg i ovnen på stua, tente levende lys og fylte opp tekanna  før jeg krøp opp i sofaen sammen med ei god venninne.


For å tviholde litt på sommerfølelsen til tross for at regnet slo i mot ruta, gomlet vi oss ei skål med jordbær!
Sommer er sommer. 
Jeg har tatt mange nye bilder av både bad og walk-in i helga og jeg håper å få vise dere i løpet av uka før vi setter kursen mot vestlandet og min kjære pappa.
Stay tuned!

- Gina

1 kommentar:

  1. Av og til er det faktisk godt å kunne kose seg inne også. :) Men håper sola kommer imorgen!
    Gleder meg til å se bildene!
    fin søndag til deg!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.