fredag 27. juni 2014

Regnværsdag

Det er ordenlig regn- og innevær på østlandet i dag og jeg er akkurat ferdig med en svært etterlengtet husvask. Den første uken med ferie har gått utrolig fort og jeg har fått gjort mye. Jeg har en del prosjekter på gang, og i kjent stil har jeg begynt litt i alle ender. 





Deler noen bilder jeg tok tidligere denne uken. Det er utrolig nok fremdeles liv i urtekassen og herlig å ha friske urter til maten.  

Nå får jeg fortsette å svinge meg rundt. Badekaret er nemlig klart og jeg kan endelig få gjort ferdig badet på ordentlig. Dessuten har jeg de siste ukene hatt et lite oppussingsprosjekt i walk-in garderoben som jeg holder på å sluttføre. Stakk egentlig bare innom for å ønske dere en riktig god helg :)

- Gina

1 kommentar:

  1. Lekre bilder som alltid! :) hehe, jeg også begynner i alle ender! ;) kos deg i helgen! Gleder meg til å se nådr badekaret og garderoben!
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.