tirsdag 24. juni 2014

Ferie

Foreløbig er det bare jeg som har ferie her i huset - mannen jobber to uker til. 
Fordelen med å ha fri noen dager alene er at jeg kan gjøre alt jeg har lyst uten å få dårlig samvittighet for at jeg er usosial eller ikke gjør noe nyttig. Ulempen er at med en gang jeg er ferdig med "mine" ting blir jeg lei av å gå hjemme alene. Heldigvis er jeg ikke lei enda. 


I dag har jeg knipset en del bilder hvor jeg har lekt meg med både kamera, interiør og farger. Jeg har også vært en skikkelig datanerd og syslet med både blogg og bilder.

I morgen har mor, bror og jeg planlagt en Oslotur - jeg må jo forsikre meg om at jeg har nok skru- og moneringsprosjekter resten av ferien ;)


- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.