mandag 2. juni 2014

Instamoments

Jeg gjorde plattingen ved inngangspartiet fiks ferdig i går, men bildene ligger fremdeles på minnekortet på kameraet. Til tross for at ting går litt treigt om dagen, er jeg er stort sett aktiv på Instagram. Jeg prøver å ikke la det gå ut over bloggen, men enkelte ganger er det ikke alltid så mye å skrive om. Jeg prøver å finne en balanse mellom blogg og Instagram. Jeg ønsker ikke å bli for personlig i bloggen, mens jeg deler litt mer av meg selv på Instagram. I mens jeg prøver å finne"min vei", håper jeg dere syns det allright med noen oppsummeringer en gang i blant.

I mai har jeg latt meg inspirere av farger.

Inngangspartiet. NIB-utfordring "Festlige tider". Grønt gress og ballerinasko. "Basilikum gone crazy" på kjøkkenet. Et glass vin på en S.Ø.N.D.A.G. Obligatorisk 1.mai-is. 17.mai cupcake. Friske farger på kjøkkenbenken. Hjemmelagde hamburgere.

 
Nå er det leggetid for denne frøkna her. 
Ønsker alle som titter innom en riktig god natt!

- Gina

1 kommentar:

  1. Herlige bilder:)så nydelig tid det er nå,må nyte denne årstida:)

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.