onsdag 13. august 2014

Sommer på hell?

Jeg vil ikke akkurat si at sommeren er på hell riktig enda ettersom gradestokken fremdeles viser sommertemperaturer og gresset enda er grønt. Det føles allikevel litt slik da ferien snart er over og skolen begynner igjen neste uke. Kameraet har dessverre også hatt ferie i sommer, men telefonen har vært med. 


I sommer har jeg har vært på en etterlengtet venninnetur til Paris, vi har hygget oss over flere gode måltider sammen med gode venner og spilt kubb på gresset til langt på kveld. Vi har vært på storbyferie i Gøteborg og sydenferie på Kreta. Begge steder rakk vi både å være bare oss to, og møte noen vennepar.

Jeg har lest ut noen bøker, ligget med beina høyt under parasollen på terassen, gått i hånd i hånd med min kjære og løpt etter han som en tulling opp til Preikestolen. 

Vi har feiret 50-årsdager og bryllupsdag. Vi har vært mange dager på vestlandet sammen med familie. Vi har kjørt båt og spist mengder med is. 

Denne sommeren har vært ordentlig fin og nå er jeg klar. Klar for studier. Klar for jobb. Klar for garasjebygging. Klar for innredning av stua oppe. 
Hvordan har sommeren din vært?

- Gina

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en perfekt sommer Gina!! :) Mange lekre bilder!
    fin onsdag til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Dette så ut som den perfekte sommer♥ Kjempe fine bilder♥
    Ønsker deg en fin onsdag♥
    klem Mari

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.