onsdag 20. august 2014

Studiestart

Denne uken har vært - og kommer til å bli - supertravel. Jeg har min første studieuke og vi vet vel alle hvordan oppstarten er... Jeg tok meg allikvel tid til å bake kake og besøke de fantastiske elevene jeg var sammen med i fjor på deres første skoledag. Det var så godt å se dem igjen og jeg kommer virkelig til å savne å være sammen med dem dette året. 



Oppskrift på kaka finner du HER. Den er superenkel å lage og veldig god!


Fin onsdag til dere!

- Gina

3 kommentarer:

  1. Lekre bilder som alltid! :)
    Så hyggelig av deg å bake kake, den må prøves ut. :) Kan tenke meg du savner klassa, du får besøke dem en i blant. :) håper du koser deg på skole!
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig hilsen på bloggen. Dette er en ny blogg for meg, spennende å titte innom. Ønsker deg lykke til med skolestart og ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Hei, Gina! Jeg så IKEA-oppslaget, og måtte bare stikke innom her og si gratulerer! Hjemmet deres er skikkelig fint, og bildene dine er nydelige. Håper studiestarten har gått bra. Jeg ønsker deg en høst full av hygge og hverdagsgleder!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.