søndag 8. november 2015

Preview

Som jeg har nevnt tidligere, hadde vi i april besøk av noen dyktige mennesker fra IKEA London.
De tok bilder som skulle publiseres i Ikea Family Magazine, samt på den internasjonale nettsiden til IKEA. Nettutgaven publiseres ikke før i desember, men vi har fått tilsendt magasinet som kommer ut i Sverige og Tyskland, mens det engelske magasinet er på vei. 


Jeg tror ikke papirutgaven kommer til Norge, og jeg vet ikke om dette magasinet allerede er å finne i IKEA-butikker blant annet i Sverige og Tyskland. Kanskje har jeg noen svenske lesere som kan svare på det? Til nå har vi fått tilsendt fire ulike artikler med bilder som vil brukes fremover for å vise IKEAs varer, samt med tips og inspirasjon fra hjemmet vårt.


Det er stor stas at IKEA ønsket å sende et team helt fra London, til lille Løten for å skrive artikler og knipse bilder fra huset vårt. Jeg gleder meg til å vise resten.

 
Ønsker deg en fin søndagskveld!
- Gina

2 kommentarer:

  1. Så gøy!
    Vel verdt det da, dere har det jo så fint:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Så stas!! :) Dere har jo det bare sååå fint! Skulle bare mangle at Ikea ville vise frem huset deres!

    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.