torsdag 3. desember 2015

Ikea Family Magazine online

Kalenderen viser desember og endelig er resultatet av IKEA-besøket publisert i nettutgaven. Ikea Family Magazine har gjennomgått en makeover denne høsten, og slik som jeg har forstått det kommer samtlige av IKEAs nettsider til å inneholde en fane med "Idèer og inspirasjon", men foreløbig har ikke denne siden kommet til Norge. 


I mellomtiden kan du lese mer om hjemmet vårt på den britiske siden. 

HER er en reportasje om borddekking. 
HER kan du lese om hjemmet vårt, spesielt kjøkkenet. Det er også en liten filmsnutt i denne reportasjen. 
Les om walk-in garderoben vår HER
Les om hvordan et fargetema går igjen i hele huset vårt HER

Foto: Adrian Briscoe

For flere inspirerende hjem og idèer, ta en titt her. Det ligger vanvittig mye inspirasjon og kreative idèer på denne siden - alt organsiert rom for rom slik at det er lett å finne frem. 

Det er veldig rart å se sitt eget hjem publisert på en så stor nettside, men samtidig er jeg kjempestolt over det mannen min og jeg har fått til sammen, og at det blir lagt merke til og slik inspirerer andre. 

- Gina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.