fredag 11. desember 2015

Wishlist

Det er tid for å hinte til julenissen hva som står på ønskelisten i år.
Dette året ønsker vi oss for det meste supplering til det vi allerede samler på, men også noe nytt...


.... også ønsker jeg meg selvsagt noe småtteri til meg selv.
I år står kosefaktor høyt på ønskelisten, og jeg ønsker meg ikke så store og dyre ting, men heller forbruksvarer som jeg kan kose meg med i tiden fremover.

1. Abonnement på et blad. 2. Morgenkåpe fra IKEA. 3. Varmepute fra Kremmerhuset. 4. Ullsokker. 5. Kakao. 6. Garn til genser. 7. Noe godt fra Nicholas Vahe. 8. Stort ullpledd fra Modern Wool

 
 I tillegg blir jeg alltid glad hvis jeg får bytte ut noen av pysjene mine. 
Har du noen ønsker?

 - Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.