fredag 2. mars 2012

Fredagslunsj

Jeg greide ikke å motstå å kjøpe med meg noen jordbær fra butikken i dag.
Jeg lengter nemlig veldig etter våren og sommeren.
Men hvem sier at man ikke kan ha sommerlunsj tidlig i første vårmåned?

Jeg serverte meg selv noe så enkelt som vaniljeyoghurt med jordbær.
Jeg elsker jordbær. Det er det beste jeg kan få i meg tror jeg.
I jordbærsesongen spiser jeg jordbær dagen lang.
Men i år tjuvstartet jeg, hihi!



I dag er også første dagen med bachelorskriving - jeg burde vel kanskje komme i gang med skrivingen?
Men jeg må si det frister mer å ta helg akkurat nå - jeg har akkurat kommet hjem fra trening og blitt ferdig med husvasken. Må si at sofaen og det nyeste nummeret av Bolig Drøm frister mer...

Ønsker dere alle sammen en riktig finfin fredag!

1 kommentar:

  1. Det så deilig ut! YUMMI!

    Jeg så du spurte meg om fototips og jeg er virkelig ikke rett person her. Men jeg sender deg noen linker som kan svare på det du lurer på :)

    http://kreativ-i-tet.blogspot.com/2012/02/fototips-fotografere-skarpe-nrbilder.html

    http://magiskefoto.blogspot.com/2011/11/bokeh-hva-er-na-det.html

    Jeg håper du føler du får svar på det du lurer på her :)

    Fineste lørdagskvelden til deg! Jeg håper du koser deg og nyter dagen:)
    Her skal vi straks finne fram scrabble og konkurranseinstinktet!
    Klemklem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.