fredag 15. juni 2012

God helg

Stikker innom for å ønske alle en riktig god helg - bedre sent enn aldri.
Vi har akkurat slengt stumpen nedpå, det har gått i ett i hele dag, med både jobb og husvask.
Mannen har lekt rørlegger på badet, mens jeg har bakt cookies (igjen...).


Nå begynner endelig fredagsfølelsen å komme snikende innpå.


Vi koser oss med cookies og melk - kjeksene er virkelig blitt en hit hos oss.
Oppskriften jeg bruker kan du se HER. Jeg halverer alltid oppskriften når det bare er oss to.
I dag prøvde jeg å bruke melkesjokolade i stedet for kokesjokolade, og det var myyye bedre. Smaken ble bedre og de ble faktisk en del mykere ettersom melkosjokolade er mykere enn kokesjokoladen.



I helgen får vi koselig besøk igjen, og planene for morgendagen er allerede lagt. Jeg håper bare vi får tid til alt vi har tenkt å rekke. 




1 kommentar:

  1. Oi, nå fikk jeg veldig lyst på cookies ;) Veldig! kansje litt sent å begynne med det nå.. men minien har sikkert ikke noe imot litt baking på morraskvisten ;)
    Kjempe flotte bilder!
    Ha en nydelig helg!

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.