mandag 25. juni 2012

Ønskecollage

I dag er det ett år siden Kremmerhuset presenterte bloggen sin, og det vil de gjerne feire!
De ønsker at vi skal lage en collage over hva vi ønsker oss hos Kremmerhuset til en maksverdi av 2500,-. De trekker hele tre vinnere som får ønskelisten sin oppfylt.
Jeg kan ikke la denne muligheten gå fra meg vel?!
Kremmerhuset er jo favorittbutikk nr. 1.

Her min ønskeliste:



1. To sinkbøtter.
2. Rosa lotuslykt.
3. To små trekasser.
4. Rund fløyelspute i hvit.
5. Rengjøringsboks.
6. Smykkeskrin formet som en cupcake.
7. Bilde med ranunkler.
8. "Dream"-skilt.
9. Bilde med sykkel.
10. Kokoslys.
11. "Oppskrift på lykke" -bilde.
12. Rosa duftlys.
13. Lyslykt i glass.
14. "Oppskrift på kjærlighet" -bilde.
15. To fløyelsputer i rosa.
16. Lite oliventre.
17. Servietter med cupcakes.
18. En liten skjærefjøl i porselen.  

Ønskelisten min har en verdi i underkant av 2500,-


Det hadde vært drømmen å vinne alt dette, ettersom vi forhåpentligvis snart er i gang med husbygging. Her har jeg ønsket meg noe til både kjøkken, stue, entrè, bad, vaskerom og soverom.
Jeg ser at det allerede er mange flotte collager som er lastet opp, men jeg krysser allikevel fingrene for at noen av mine ønsker dukker opp i vårt kommende hus.




2 kommentarer:

  1. Lekker varesamling : ))

    tvitvi til deg!

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Så masse flott på din ønskeliste. Ønsker deg lykke til i konkurransen!
    En fortsatt fin dag til deg.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.