lørdag 23. februar 2013

Morgenøyeblikk

Er det en ting jeg er avhenging av så er det frokost - jeg spiser frokost hver eneste dag.
De dagene jeg skal på jobb blir det selvsagt en litt enklere frokost, men jeg tar meg alltid tid til å lage meg en kopp te, smøre brødskiva og nyte maten ved bordet før jeg trasker avgårde til jobben. 

Mine aller beste - og koseligste - morgenøyeblikk er i helgene da mannen og jeg spiser frokost sammen. 
Det har blitt tradisjon at jeg lager ferske scones enten lørdag eller søndag. Vi spiser dem sammen over en god kopp kaffe, kakao eller te, mens vi planlegger dagen. Ofte blar vi i interiørmagasiner sammen nettopp ved frokosten for å få litt inspirasjon til både leilighet og hus. Det er bare så utrolig koselig å bruke litt lenger tid ved frokostbordet og bare nyte.




Alle bildene er glimt fra ulike helgefrokoster, så det er lett å se at dette har blitt en tradisjon, haha! 
Vanedyr sa du?

 Jeg deltar i NiBs ekstrautfordring "Ditt fineste morgenøyeblikk" med det siste bildet.
For å se flere herlige morgenøyeblikk, klikk HER

Nå må jeg hive meg rundt, jentene kommer nemlig hit på middag i dag for å feire bursdagen min som var. 
Det meste er selvsagt allerede klar, men denne jenta trenger seg en dusj før hun går i gang med middagen. 
Jeg avslører av det blir en treretters alà italiensk aften. 

- Gina 

2 kommentarer:

  1. Ingenting er som en god og hyggelig frokost som start på dagen, og du vet virkelig å kose deg:)
    Lykke til i utfordringen også... flotte bilder:)

    Gratulerer med vel overstått bursdag, og kos deg sammen med jentene i kveld - tenker maten blir god!:)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Interiørblader i seg selv er en god start på dagen! Fine bilder - lykke til!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.