mandag 4. februar 2013

Bursdagsmatpakke

Det er så hyggelig å gjøre noe litt ekstra for mannen sin på bursdagen synes jeg :)

Dagen startet med deilig frokost på senga med levende lys og skikkelig koselig stemning (i hvertfall etter at bursdagssangen var ferdigsunget med den tørreste halsen og trøtteste stemmen i verden - og jeg er ikke akkurat kjent for å ha en spesielt god sangstemme i utgangspunktet). Og i går brukte jeg litt ekstra tid på å lage matpakke til min kjære - det er jo hyggelig med litt ekstra en gang i blant.


Matpakkeposene fra Kremmerhuset er så søte og perfekte til å bruke til "det lille ekstra". 
Det er jo faktisk riktig morsomt å lage matpakker med så flotte poser!


Han fikk med seg en liten glassflaske med melk om skulle varmes og blandes ut med mannens favorittkakao, bursdagscupcake og selvsagt scones. 

 
"I ♥ you" er stemplet på med stempel fra Søstrene Grene.

 Nå må jeg ta meg av bursdagsbarnet - ha en riktig fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Koselig å gjøre noe ekstra for de man er glad i <3

    SvarSlett
  2. Så fint at du har lært av mamma å smøre matpakke til mannen din :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til mannen - så heldig han er :-) ! Snill kone som lager verdens søteste matpakke!

    SvarSlett
  4. Så utrulig herlige bilder av flotte ting og dei matpakkeposene er heilt supre:))kan tenke han var glad for dette:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.