torsdag 14. februar 2013

Favoritter

Nå som det nærmer seg våren er det så mange herlige nyheter i butikkene. 
I februar har jeg lagt min elsk på disse Kremmerhusfavorittene.






Noen favoritter ligger allerede bak i bilen og venter på å komme hjem til trøndelag, mens andre fremdeles står på ønskelisten. Jeg har noen små planer for leiligheten når jeg kommer hjem igjen - noe må gjøres på det kjøkkenet.


Dette er absolutt ikke et sponset innlegg, men jeg rett og slett bare elsker den butikken - det er så mye fint der. Også er det så morsomt å sette sammen kollasjer for da ser man litt tydeligere hvordan ting blir.



Nå håper vi også snart å komme i gang med byggingen her nede og da blir det kanskje noen hustegninger som får se dagens lys her på bloggen. Vi får se etterhvert. 

Ha en fortsatt fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Enig! herlig butikk med mange flotte skatter. Serviettene med ekorn på er bare såå fine, har brukt de selv :-)

    SvarSlett
  2. Enig her også. Serviettene er utrolig fine, har dem selv! Fin blogg du har:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.