torsdag 28. februar 2013

Løsning

Da vi bestemte oss for å bytte ut stuebordet, endte vi opp med å kjøpe et uten hylle under. Det gamle hadde en ekstra hylle som vi brukte til å skjule pcer, fjernkontroller m.m. - kjekt og ikke la alt ligge i sofaen eller på gulvet ettersom vi ikke har noe eget kontor/skrivebordskrok her i leiligheten.


Nå har jeg kjøpt en rund puff i rotting som hører til kurvgyngestolen vår. Vi har lenge ønsket oss denne, men har liksom ikke hatt plass til den her. Nå er den plassert under bordet og kan brukes både som en ekstra liten hylle og som en ekstra sitteplass på gulvet.


 Det er selvsagt også alltid plass til en ekstra pute i stua, og den var finfin til det også, hihi!


Nå skal jeg pleie meg selv med mengder av te og det nyeste Bolig Drøm - jeg kjenner nemlig at jeg begynner å brygge på noe igjen :/ Håper virkelig jeg kan unngå det denne gangen!

- Gina

2 kommentarer:

  1. Så fint stuebord :) Det kjekke ved å ikke ha hylle under er at det blir mindre rot som puttes midlertidig under der, kan jeg erindre ;)
    God bedring, håper du slipper unna!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei..

    Så koselig, og fin blogg:) Her likte jeg meg, og kommer garantert tilbake:)
    Legger meg til som følger, og linker til deg inne hos meg.

    Fin fin kveld til deg:)

    Annelise

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.