lørdag 16. mars 2013

It's lunchtime

Lunsj med ei god venninne er ikke å forakte en lørdag formiddag?
Vi valgte å spise hjemme hos meg ettersom det er håpløst å finne et bord i byen  på lørdager.
Dessuten ses vi ikke så ofte at det er herlig å kunne snakke litt uforstyrret.


Det er snart påske og jeg har allerede begynt å leke meg litt med påskeborddekkingsinspirasjon.
Blåbærmuffins ble dermed servert i påskestil sammen med en enkel rosa og mint borddekking.



Gule muffinsformer fra eBay, gule skjeer fra Søstrene Grene og påskeliljer i en liten flaske.
Ute skinner solen - nå kan påsken og våren bare komme!

 
 Verdens beste venninne skal feires i kveld, så det er bare å hoppe i dusjen og finstasen!

- Gina


2 kommentarer:

  1. Å SÅ KOSELIGT
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Så lekker lunsj! Her kan ein nok sitte i timesvis i ro og fred:)
    Veldig kule dei gule muffinsformene:)

    Stas og bygge eige hus då, så utrulig fin hus.
    Gler meg til å følgje prosessen vidare.

    Helsing Marianne:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.