mandag 11. mars 2013

Her skal jeg bo

Hipp HURRA. 

Endelig er vi i gang. Endelig skjer det noe som synes. Det er liksom ikke bare planlegging og tankespinn lenger - nå har vi noe konkret å jobbe med. Og da passer det fint å legge ut bilder av husdrømmen vi kommer til å jobbe på spreng med i vår/sommer.


Verandaen nede kommer til å gå rundt på husets høyre side foran, slik at vi har mye plass å boltre oss på i de herlige vår - og sommermånedene. 

Planløsning 1.etasje. Ooooh, det gledes til et 40 kvm kjøkken med vedovn. 


Planløsning 2.etasje. Det gledes til et eget walk-in closet også - garderobeskap er allerede kjøpt og betalt og jeg ser det hele for meg. Og det beste av alt...


... er at nå er vi i gang!!!
Jeg har ikke helt bestemt meg for hvor stor del av byggeprosessen jeg kommer til å blogge om, men det kommer nok et innlegg i ny og ne med oppdateringer, farge- og materialvalg og sist, men ikke minst, interiørinnlegg i "Gledene i livet"-stil når vi endelig har fått flyttet inn. 

- Gina

4 kommentarer:

  1. Wow! Det var ett av de största hus jag sett haha👍

    SvarSlett
  2. Dette må da bare bli fantastisk! Gleder meg på dine vegne. :)

    SvarSlett
  3. For et hus! Dette kan jeg skjønne du gleder deg til!!! Walk-in-closet skulle jeg gjerne hatt - så heldig du er som får det :) Håper du legger ut litt underveis så vi kan følge med i planlegging og fremgang.. :)
    Ha en finfin kveld!
    Ingrid

    SvarSlett
  4. Å GRATULERER GINA
    FOR ETT FLOTT HUS
    DETTE BLIR GØY Å FØLLE MED PÅ
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.