onsdag 20. mars 2013

Herlige farger og gåsunger

Det blir dessverre en del matbilder på bloggen om dagen, og det kommer rett og slett av at jeg konsentrerer meg mer om hva skal ryddes bort og pakkes ned, enn å være kreativ med interiøret. Jeg har begynt med å tømme bodene, og noen flyttelass med ting vi ikke bruker har allerede begynt å gå sørover.



Heldigvis har jeg ikke begynt å pakke noe fra selve leiligheten enda.
 Et herlig fruktmåltid sammen en god kopp te. 
Gåsunger og påskeliljer hører våren til!


- Gina

4 kommentarer:

  1. Så herlige bilder av et deilig fruktmåltid - namnam!.. og slike nydelige gåsunger:)

    En fortsatt fin uke til deg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Ser ut som en veldig god frokost :) Hvor fant du gåsunger? Jeg leter rundt her på Lade, men finner ikke seljetre :/ Noen tips? :)

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke funnet noen selv i år heller, så jeg bestemte meg for å kjøpe dem :P Jeg kjøpte mine på Mester Grønn og de varer en liten evighet!

    SvarSlett
  4. Those berries look good and so yummy!
    Happy Weekend!
    www.rsrue.blogspot.com

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.