lørdag 23. mars 2013

Påskebord

Hele påskeferien skal tilbringes hjemme - fordelt på både østlandet og vestlandet hos mamma og pappa. 
Jeg liker jo å leke meg litt i vår egen leilighet også, og med finværet kommer inspirasjonen. Jeg dekket rett og slett et aldri så lite påskebord til inspirasjon for meg selv da vi kanskje feirer påske i eget hus til neste år.



Hvem sier at påsken MÅ være helt gul?
Jeg kjører vårfarger - rosa og mint -  og påskeelementer som egg og påskeliljer. Da jeg kjøpte blomstene pakket jeg dem inn i grått silkepapir, og dette brukte jeg som noen slags bordbrikker med en hvit løper over. Ved hver plass stemplet jeg muntre ord på gråpapiret.

Min nye favorittskål brukes også like gjerne som blomsterpotte. 
 
 GOD PÅSKE!
- Gina

5 kommentarer:

  1. Rålekkert, Gina!

    SvarSlett
  2. Så mange fine bilder, og for ei koselig oppdekking! :) Ønsker deg ei riktig fin påske! :)

    SvarSlett
  3. Et heilt fantastisk flott dekka bord,nydelig!
    Ønsker deg ei riktig god påske:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så nyyydelig - herlige farger:)

    En fin mandag og en riktig god påske:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  5. kjempefint : )) jeg er sååå glad i kombinasjonen mint og rosa <3

    dessuten veldig moro å leke seg litt med borddekking ; )

    Ha ei SUPER uke og ei flott påske!
    : )) hilsen Silje.

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.