torsdag 14. november 2013

Endelig

Allerede i midten av august bestilte jeg nye putetrekk med sau. 
Dessverre var de ikke på lager akkurat da, men nå har den endelig kommet. 
Etter at vi flyttet inn i nytt hus har jeg begynt å plassere putene andre steder enn kun i sofaen - jeg syns nemlig det gir en lun stemning.


 
 Torsdag, og nok en regnværsdag. 
Herlig å være inne og lage ønskelister og planlegge innredning av soverom. 
For min del er det helg, og jeg lurer på om jeg skal ta en liten Oslotur i morgen for å få på plass det siste til bruksrommene våre. Dessuten er det snart jul, og det sier seg selv at det er en del ting som må ordnes med innen desember.

- Gina

1 kommentar:

  1. Fineste puta,den kunne eg og tenkt meg:)
    Jammen ikkje lenge til advent nå,tida går så fort av sted:)

    God helg til deg!

    Klem klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.