fredag 29. november 2013

Kjære julenisse

På søndag er det første søndag i advent, og det betyr at det blir jul hos oss i løpet av helgen.
Jeg liker best førjulskosen og vil dermed ha julehus tidlig.
For meg er nemlig julen ferdig 1.nyttårsdag.
Bilder via:
1. Sengesett fra Ellos. 2. One Tree Hill, sesong 7-9. 3. Politi av Jo Nesbø. 4. Kakao fra Whittard. 5. Morgenkåpe fra IKEA. 6. Kopp fra Indiska. 7. Oliventrær fra Kremmerhuset. 8. Hunterstøvler - Short Gloss Mint. Str. 39. 9. Mørkebrune vintersko Sorel Shila str. 39. 10. Benk fra Ellos.
I år har vi invitert familie til oss på julaften. Det blit både nytt og spennende å feire jul i eget hus og selv være vertskapet. Men det er vel en tid for alt?
Ettersom vi har flyttet inn i nytt hus i år, er det en del ting vi ønsker oss til huset.
Men på denne ønskelisten har det jammen sneket seg inn noen ting til bare meg også *kremt*.
Nå er det straks tid for nok en tannlegetime, før det bærer avgårde for å få i havn de siste julegavene. Forhåpentligvis.
-Gina

1 kommentar:

  1. Mange fine ting på ønskelisten din :)
    Vi skal også feire jul i nytt hus og være vertskap for første gang på julaften - blir spennende!
    Men først skal jeg kose meg masse med å pynte og nyte adventstiden :)
    God helg til deg!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.