lørdag 16. november 2013

Walk-in

Etterhvert som huset ble en realitet og ikke bare en tegning på et papir har det gått opp for meg hvor god plass vi egentlig har fått. Alt har nemlig virket så mye mindre på papiret. Dette gjelder også walk-in garderoben vår. Jeg trodde at den kom til å bli mindre enn det den i virkeligheten ble. Men nå når vi har bodd oss litt til, så er jeg innmari fornøyd med "avdelingen" vår i 2.etasje. 


Jeg er et ordensmenneske. Noen vil kanskje påstå at jeg er et ordensmenneske uten like, men jeg syns ordensmenneske er dekkende nok. I leiligheten hadde vi 1,5 meter garderobeskap. Der skulle vi oppbevare klær, bager, julepynt, ekstra puter og sengetøy, kontorpapir, støvsugeposer og ja, you name it. Jeg prøvde så godt jeg kunne og holde orden i skapene, men det ble jo ganske fullt etterhvert. 

Det er derfor herlig å ha god plass til klær og tilbehør. Det er langt fra fullt her inne, men klærne får i det miste litt "luft" og ting kan ha en egen plass. Helt for seg selv.


Chiffontoppene kan endelig henge på hengere i stedet for å bli stappet ned i en skuff. 
Nå er det også lettere å se hvilke klær jeg faktisk kan bruke!



Jeg har noen sko og vesker her oppe, men hverdagsveskene og -skoene syns jeg allikevel at det er lettere å beholde nede. Det er litt lettere tilgjengelig der. 


Det mangler fremdeles litt på veggene her og der, men det kommer etterhvert - man må nemlig bo seg inn. 


Vi har valgt å ha skyvedører med glass både fra soverommet og fra badet. Da får vi nemlig en del dagslys inn hit, samtidig som vi kan stenge av både inn til badet og til soverommet. 

For å se hvordan vi har valgt å ha vår egen lille avdeling i 2.etasje, kan du se HER.

Ha en finfin lørdag!

- Gina

2 kommentarer:

  1. Ette var knallflott og så godt å ha plass til å ha det ryddig og iorden ja det er jo så mykje lettere å finne fram:)
    Dere har fått det så fint❤️

    Ønske deg ein fin søndag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.