mandag 11. november 2013

Moosetache

I dag viste gradestokken 7 blå når jeg stod opp, og det var så koselig å sitte ved kjøkkenøya med frokost og tekoppen å se at det på en halvtimes tid ble lyst - magisk!
Helt klar himmel, rim på trærne og rim på bakken. 
Frost på vinduene. 

Det begynner å bli vinter. 
Uggsene fikk se dagens lys igjen og det ble børstet støv av vinterjakka.
Jeg elsker slike dager. Derfor passet det å vise noen favoritter fra badet idag.
Jeg hopper nemlig fort i dusjen og koseantrekk etter jobb på slike dager, slik at jeg bare kan kose meg med fyr i peisen og levende lys resten av kvelden.


Det obligatoriske koseantrekket og ny trebenk fra Ellos. 
Favorites



Pysjen ble med hjem fra London tidligere i høst. 
 Fin mandag til deg!

- Gina

2 kommentarer:

  1. Kaldt her også i dag - og nå koser jeg meg med te og fyr i peisen etter jobb :)
    Nyt kvelden!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Her har det vært orntlig kaldt idag,så iskald vind så då er det godt å være inne:)
    Fine bilder fra badet ditt:)
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.