torsdag 7. november 2013

Kjøpmannsdisk

En slik kjøpmannsdisk har jeg siklet på helt siden jeg så den for første gang. 
Og heldigvis syntes mannen den ville passe til stilen vår også - så jeg trengte ikke en gang å overtale han for å få han med på laget! Jeg er superfornøyd med den - den lukter godt, rommer mye og er lekker.



Den passet nesten perfekt inn i kaffestuedelen av stua. Det vil si at den passer perfekt nå, etter at vi hektet av døra som opprinnelig var mellom kjøkken og stue. Da skal jeg jammen love at mannen var passe oppgitt over meg, ettersom jeg på sett og vis kranglet meg til en dør der tidligere i sommer. Nå derimot er jeg veldig fornøyd med åpen løsning mellom kjøkken og stue.


Ha en fin kveld!

- Gina

Jeg har forsøkt å rydde litt på bloggen i dag. Det er naturlig for meg å blogge fra vårt nye hjem nå, men dersom du ønsker å se hvordan vi hadde det før så ligger det under "Leilighet" eller så kan du bla deg bakover i arkivet.

3 kommentarer:

  1. Åååå! Den er så fin :)
    Hadde den på min ønskeliste da vi flyttet fra leilighet til hus, men vi valgte vitrineskap i stedet - ikke plass til begge deler desverre. Nyt den fine benken!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Åååå så fine den var❤️
    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Kjempefin blogg du har og jeg har lagt meg til som følger her jeg. Sjekk gjerne ut giveaway inne hos meg!
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.