søndag 10. november 2013

Innvielsesfest med elgbrownie

Vi har fått så mye god hjelp i forbindelse med byggingen, og nå ville vi gjerne gi noe tilbake.
Vi inviterte derfor gode hjelpere med følge til hyggekveld med tapas.

Jeg elsker og tilbringe tid på kjøkkenet over grytene og med borddekking, så dette har vært ei super helg for min del. Spesielt da man kan avslutte matlagingsdagen med gode venner.


Mannen bestilte brownie til dessert, og for å gjøre den litt mer spennende så lagde jeg elgbrownie med vaniljeis. Jeg har også funnet stjernestrøssel i kjøkkenfargene våre, så det syns jeg jo var ekstra morsomt. 



Det går mot vinteren, noe som betyr at dagslyset forsvinner før jeg rekker å tenke på å knipse bilder av borddekkingen. Jeg fikk allikevel noen brukbare bilder etter at mørket falt på.



Nå er tid for tapasrester.
Ha en finfin søndagskveld!

- Gina 

1 kommentar:

  1. Så utrulig flott laga til,orntlig søt var den:)
    Ønsker deg ein fin kveld❤️
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.