søndag 4. januar 2015

Bruschetta

Nyttårsaften lagde vi bruschetta til forrett og jeg har fått spørsmål om jeg kan dele oppskrift.
Og det kan jeg selvsagt gjøre - den er utrolig god og veldig enkel å lage. 


Du trenger:

Noen skiver med spiralloff
Olivenolje
Et hvitløksfedd
Rød pesto
Revet mozzarella
Serranoskinke
Ruccolasalat

Skjær skiver av loffen (gjerne litt på skrå sllik at de ser litt finere ut) før du drypper litt olivenolje på hver skive. Deretter gnir du et hvitløksfedd over for å sette smak i brødet. 
Smør pestoen på loffen og legg revet mozzarella over. Grill dette lett i ovnen til osten har smeltet og blitt gylden på toppen. Deretter tas brødene ut av ovnen. 
Legg på serranoskinke og topp med ruccolasalat.


Jeg nyter den siste feriedagen i sofakroken og henter inspirasjon til både interiør og reiser. 
Håper ferien deres har vært like fin som min!

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.