tirsdag 13. januar 2015

Skappeljakken

De av dere som følger meg på Instagram vet at jeg i de siste månedene har blitt stormforelska i skappeljakken. Ettersom jeg har hatt en utrolig travel høst var bestemor kjempesnill og strikket for meg. I november ble den endelig ferdig, og jeg har bodd i den siden. 


Jeg praktisk talt elsker den. Den holder meg god og varm, samtidig som den kan brukes både som koseplagg,  jobb-, skole-, og reisejakke.

Gotta love this. 


Jeg har blitt så glad i denne jakken at jeg ønsker meg enda et deilig ullplagg å tulle meg inn i. 
Heldigvis har jeg snart bursdag!
 
- Gina

3 kommentarer:

  1. Hei! Vet du hvilket garn jakken er strikket i, om det er originalgarnet eller ikke? Utrolig lekker! :-)

    - Hege

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:)
      Den er strikket med en blanding av alpakka Fairytale og alpakka Tynn. Det er ikke orginalgarn, men noe som ligner veldig. Jeg kjøpte det på en garnbutikk:)

      Slett
  2. For en lekker jakke! :) skjønner godt at dette er favoritten og at den kan brukes til alt. Rett og slett nydelig! Ønsker deg en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.