søndag 11. januar 2015

Sunday

Jeg elsker dager som denne. 

Dager hvor jeg smetter føttene inn i gode varme tøfler og tusler ned på kjøkkenet for å lage scones til frokost. Te med honning hører også med, og selvsagt levende lys. Jeg kryper under dyna i loftstua og ser noen episoder med Friends mens jeg spiser frokost, før jeg står opp og tar fatt på dagen. 


I år skal jeg jevnlig prøve å ha noen slike dager. 
Dager uten stress. Dager til å gjøre akkurat det jeg vil uten å tenke på alt jeg burde ha gjort i stedet. Dager hvor jeg tar bilder, ordner i heimen og sitter i timevis foran pcen og henter inspirasjon.


 Håper helga har vært fin og at du er klar for å ta fatt på ei ny uke!

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.