lørdag 24. januar 2015

Weekend to love

Denne helga har jeg jobbfri og jeg nyter å ha noen dager hvor jeg ikke trenger å stresse rundt.
Selv om jeg våknet tidlig har det vært en lat morgen, etterfulgt av huslige sysler og litt skolearbeid. 


Jeg føler meg superinspirert om dagen og har en del planer fremover. I mellomtiden flytter jeg litt på småting og pynter med friske blomster på bordet. 



Fargene begynner å finne veien ut av skuffer og skap og det føles deilig. 
Det gjør noe med humøret!

Nå inviterte mannen meg akkurat med på date, så jeg får nesten hoppe i dusjen og gjøre meg klar.
Så deilig å ha energi til å finne på noe en lørdagskveld. 
God lørdag!

- Gina 

1 kommentar:

  1. Dejligt med tulipaner på bordet og endnu dejligere med en date :-)
    Fortsat god weekend
    Klem Lonni

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.