mandag 19. januar 2015

I like spending time with you

Hver måned gleder jeg meg til postmannen kommer med bladene jeg abonnerer på. Jeg vet at de fleste magasinene er tilgjengelige på nettet, men jeg er en av dem som fortrekker å ha magasinet i hånda når jeg leser. Det er mye hyggeligere å bla igjennom sidene enn å scrolle seg nedover en iPad - det gjør jeg nok ellers.


Jeg pleier alltid å spare magasinene til en dag hvor jeg bare kan kose meg. Da rigger jeg meg ordentlig til i sofaen med pledd, saueskinn og en kopp varm kakao, te eller kaffe, og bare koser meg.
Jeg er stadig innom bladkongen for å se om det er noen nye magasiner jeg ikke har prøvd tidligere.  Jeg har i det siste fått øynene opp for andre blader enn interiør, og det er gøy å kunne få litt påfyll på kles- og livsstilfronten også!


 Til tross for at jeg elsker denne tiden for meg selv murrer allikevel samvittighetsklumpen godt i magen da pensum blir erstattet med skjønnlitteratur og magasiner. Jeg tenkte at jeg skulle være en slags superwoman som både skulle studere fulltid, vikariere på skolen, ha en kveldsjobb og samtidig holde hus og hjem i orden, ha tid til hobby, OG ha tid til venner og familie.

Men jeg er ingen superwoman. Jeg har behov for å lade batteriene slik at jeg kan holde ut uka, og dette er den beste metoden for min del. Dette halvåret skal én dag i uka settes av til "meg-tid". Forhåpentligvis vil samvittighetsklumpen gradvis forsvinne da jeg får etablert bedre rutiner...




- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.