mandag 5. januar 2015

My Christmas

Denne juleferien har vært fantastisk fin og ekstremt etterlengtet. 
Det er ingen hemmelighet at denne høsten har vært tøff, og jeg trengte virkelig noen dager der jeg lot skole være skole og jobb være jobb.  I ferien har jeg har hentet meg litt inn igjen og hatt mange late dager og lange, gode samtaler med bestevenninna mi.

Jeg hadde håpet at jeg har fikk ladet batteriene såpass at jeg kunne holde det gående en liten stund uten å bli slått totalt ut av stress og forventningspress med en gang, men etter en dag tilbake i hverdagen kjenner jeg at jeg burde vært på lading en stund til... 
Jeg la bildene oppsummere jula 2014, da jeg syns de forteller mer enn nok.

Quote via.
Takk for at du titter innom og gjør det ekstra morsomt å oppdatere bloggen.  

- Gina

2 kommentarer:

  1. syns det virsker som en avslappende og fin jul :) her starta hverdagen med 48 timers eksamen... fryktelig irriterende, når jeg har MASSE interiørsprel jeg vil få gjrt nå.. :/

    Håper 2015 blir et flott år for deg :)

    SvarSlett
  2. Godt nyttår! Så¨utrolig fine bilder! Jeg kjenner også det er litt tungt å ta fatt på hverdagen igjen, for jeg har hatt det så fint hjemme i mammaperm og hatt mye tid sammen med barna. Men nå har jeg gått lenge å gruet meg til det, så da er det kanskje bedre å hoppe i det. Det blir kanskje bedre når man får vent seg til deg igjen?

    Ha en strålende dag!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.