lørdag 17. januar 2015

Villsau

Jeg er svak for ull, varme pledd og skinn - det blir aldri for mye. 
Jeg har lenge ønsket meg et villsau-saueskinn som er litt mer bustete og annerledes i fargene. 
Vi var heldige og fikk en del penger til jul, og da bestemte vi at vi skulle kjøpe én ting vi har ønsket oss og sette av resten til garasjeport. 


Selv om det satt langt inne å bruke så mye penger på noe vi strengt talt ikke trenger, er jeg utrolig fornøyd med investeringen. Det har ingen fast plass enda, og jeg bruker det der jeg er. 



Det har en utrolig fin farge med ulike nyanser i brunt, samtidig som det er varmt og godt å sitte på. 
Det brukes flittig både i bloggkroken på kjøkkenet og i sofakroken på stua. 


 Nå gleder jeg meg bare til  morgendagens skitur.  Det beste med å gå på skitur er jo å ta seg en dusj, tulle seg inn i skappeljakken og rigge seg ordentlig til i sofaen. 

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.