mandag 13. februar 2012

En liten oppmerksomhet

Jeg må bare vise fram noen av de flotte gavene jeg fikk til bursdagen min.
Jeg har virkelig noen gode venner og en fantastisk familie.
De kjenner meg jammen godt, jeg ønsket meg nemlig alt jeg fikk:)
Nå er jo ikke gaver det viktigste med bursdag - det er jo god mat og hygge med familie og venner.  
Men oppmerksomhetene jeg fikk til bursdagen gjenspeiler hvor godt de kjenner meg, og det betyr veldig mye for meg.


Lys i nydelige vårlige lillafarger.
Servietter som matcher lysene.
Kjærlighetste.
Boks i pastellfarger.
Notatbok med ugle.
Gavekort på Kremmerhuset.
Tulipaner.
Sølvbokser.
Hjemmelagede kort.
Kjempefine, og rørende ord.


Noen av gavene har jeg rukket å få på plass i leiligheten, mens andre må vente litt :)
Tulipaner er virkelig nydelige - de minner om våren.
Jeg fikk disse flotte blomstene av min forlover.
Sjekk de flotte fargene!


Dette putetrekket fikk jeg i posten av min aller kjæreste bror.
Han er så utrolig søt, og jeg er så veldig glad i han.
Jeg skulle ønske vi møttes oftere.


Jeg fikk også tre sølvbokser i ulike størrelser av mine gode venninne.
Den største er plassert på bildelisten over tven.
De mellomste (jeg hadde en fra før) er plassert her i bokhyllen, som vist over.
Og den minste er plassert i englehyllen, som jeg ikke har tatt bilde av.


Putetrekket i tibetansk lam har jeg siklet på utrolig lenge.
Jeg kjøpte det for gavekortet og pengene jeg fikk av to gode venninner.
Og tulipanene er jo et flott motiv, så de flytter jeg rundt på hele tiden.
*knis*

Min fantastiske kjæreste har gitt meg et årsabonnement på Bolig Drøm.
I tillegg får jeg "En shopoholiker med baby" av Sophie Kinsella av han. Den kommer nok i posten snart.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.