torsdag 24. januar 2013

En liten krakk...

...ble for stor. Dere husker kanskje at jeg prøvde meg med en bitteliten trekrakk som jeg syntes ble litt for stor å ha i gangen?
Men en tre ganger større benk ble akkurat passe i gangen vår, haha! Jeg kuppet nemlig denne på halv av rød pris og syns bare den er så søt. Aller helst ønsket jeg meg en i beige, men den ble det dessverre ble tomt for i høst. Den svarte ble allikevel ganske lekker den også. 



Og jeg må innrømme at til tross for at vi har en ganske liten gang så var det deilig å ha en liten benk her.
Kjekk å sitte på når man skal ta på seg sko, til å sette vesken på og legge fra seg vinterfavorittene. 


Bestemor strikket de herligste vottene til meg til jul i deilig allpakka i lyserosa og grått - love them


Den fungerer nesten som en "skohylle" også - det ser jo mindre rotete ut å ha skoene under en liten benk eller rett på gulvet?!

 Fin torsdag til alle sammen - nå er det snart helg!


6 kommentarer:

  1. Kjempefin benk!!!

    Ha en fin helg

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Neeeesten som en liten sjeselong, det gjorde seg med den ;-)

    SvarSlett
  3. Ja, denne har jeg sett på selv!! :) DEn er bare såå lekker! :) Passet jo perfekt inn i gangen!
    Fin søndag til deg!
    KLem

    SvarSlett
  4. Hei!
    Hvor har du kjøpt den fine benken? :)
    Gry

    SvarSlett
  5. Hei Gry!
    Den kjøpe jeg på Åhléns etter jul en gang. Jeg tror ikke de har akkurat denne nå, men de har den i andre farger :)

    SvarSlett
  6. Hei igjen!
    Tusen takk for svar!
    Jeg har sett de på Åhlens, men har tydeligvis ikke fått med meg at de finnes i litt dusere og nøytrale farger også :)
    De er litt sterke i fargen de de har nå, men da kan det jo hende de får andre varianter med tiden - siden den virker som en gjenganger!
    Takk igjen, og ha en fin helg :)
    Gry

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.