mandag 21. januar 2013

På skjenken

... i dette øyeblikk har adventstaken endelig blitt ryddet bort og jeg trengte litt forandringer.
Hos oss har ting litt lett for å få en "fast" plass ettersom vi ikke har allverden med plass. Og faste plasser er fint det, men noen ganger trengs enkle forandringer.



Etter at julen endelig ble ryddet bort var det kun L-en som fikk komme opp igjen på skjenken. 


L for live, love, laugh. Jeg trengte et lite pusterom over den midterste skuffen. 


Denne trebusken er kanskje litt julete, men da jeg fikk av den julepynten syns jeg den ble litt mer vinter.
Hva syns dere? Jul eller vinter?



Note to self; kjøp et kort dueblått kronelys hos Kremmerhuset til å ha i strikkaflaska.


Etter at det nye stuebordet kom på plass ble det en kurv til overs - perfekt til inspirasjonen i bokhyllen.


Snart tid for julens dille faktisk; kornmo med aprikossyltetøy og brunost. Og den obligatoriske kveldsteen selvsagt. 


2 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Så nydelige bilder, du har et godt øye for detaljer:)
    Strikkeflasken er kjempekul:)

    Ønsker deg en fin ny uke:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Hei på deg:)
    Eg fant bloggen din idag, så gøy:).
    Koselige blogg du har med så masse fine bilder:)
    Og du, eg kjenner meg så godt igjen med at tinga i huset får sin faste plass...hahaha...Når eg skal flytta på ting tar eg vekk alt for å begynna med "blanke ark"..hahaha..
    Nydelige kvite lysestakar du har på stovebordet ditt:)
    Eg legg meg til som følgar hos deg og gler meg til og følga deg vidare:).
    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.