mandag 28. januar 2013

En sunnere variant

I julen fikk jeg helt dilla på kjeks med julebrunost og aprikossyltetøy. 
Jeg tok meg med dilla hjem til trøndelag, men fant ut at jeg burde prøve å gjøre den litt mer sunn enn med kjeks. Jeg bakte derfor hjemmelagede knekkebrød i går, og de var fantastiske med brunost og syltetøy!


Jeg har ikke julebrunost, men med et dryss kardemomme på toppen ble det helt toppers.



Jeg drikker fremdeles kaffen av julekoppene jeg. Dersom man ser bortifra at det står Santa og Christmas på  dem så syns jeg de minner mer om vinter enn om jul, haha.


Også oppbevarer jeg knekkebrødene i denne kakeboksen i sink - ikke heeelt jul den heller.
Kuppet den faktisk på salget på Home & Cottage i romjula. 

Mannen og jeg har tilbrakt flere timer på IKEA i dag for å planlegge, tegne og skrive ut pakkliste for walk-in garderoben og garderoben som skal stå nede i entrèen på huset. Puuuh. Det tar TID. Heldigvis er det noe det er morsomt å bruke tiden på. Nå sitter vi med hver vår pc og planlegger baderommene - det er så GØY. Så mye flott inspirasjon å hente der ute at jeg vil jo bare ha alt sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.