fredag 4. januar 2013

Desemberfavoritter

Jeg ligger fremdeles litt på "etterskudd" med bloggingen, jeg har rett og slett hatt skikkelig ferie en stund.
Og det har vært så deilig og bare lade batteriene. Nå er vi tilbake til hverdagen i Trondheim og de siste dagene har gått med til å rydde bort julen for denne gangen. 

Eller. Nesten. Vi har fremdeles pepperkaker fremme i glasskrukka på kjøkkenbenken, adventstaken står på skjenken og vi er i full sving med å brenne ned jule- og adventslysene. 

Mine tre månedesfavoritter denne gangen ble disse;




Det første bildet er et glimt fra årets luciakos.
Det andre bildet er også et glimt fra årets luciakos.
Det tredje bildet deltok jeg med i Nibs utfordring "Jul i vårt hus"

Alle bildene representerer julen og jeg jeg elsker jo julen. 
Det er nok derfor jeg liker bildene så godt også. 
Skikkelig kos med andre ord!


I helgen har både mannen og jeg fri, og det skal virkelig nytes. 
Jeg skal blant annet kose meg med å gjøre heimen litt i stand for et nytt år.




5 kommentarer:

  1. koselige bilder
    nyt frihelgen deres
    klem eli:)

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Så fine bilder:)
    Julen er ryddet ut her også, så nå er det bare for det nye året å komme og flomme over av ideer:)
    Kos deg sammen med mannen din i helgen:)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Fine bilder! :) huff, det ble nesten litt vemodig at julen er over nå... Men det er jo godt med et nytt år også :) Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  4. Så fine bilder, elsker de koppene! Nyt søndagen deres, der skal vi her og :)
    Her fikk jeg pakket ned siste rest av jul i går... litt trist og veldig godt på samme tid :-)
    Fiiiin søndag til deg !

    SvarSlett
  5. Hjertesukk :) Bildene gjorde at jeg allerede gleder meg til neste jul!

    I mellomtiden gleder jeg meg til å følge deg og bloggen din gjennom et nytt år :D
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.