mandag 15. april 2013

Det siste kaffeglasset

Eller... Nesten da. 
I helgen ble nemlig både glass, kopper og skåler pakket ned i store "Flyttlådar" fra IKEA.
Men jeg greide ikke å pakke ned alt av alt. Jeg har sørget for at alle typer glass og kopper er representert i skapene, men antallet har minket betraktelig. 



 Kaffeglassene måtte få bli til siste slutt - det er jo snart iskaffetid!
I dag hørte jeg årets første måke - (ÆSJ!) det er et sikkert vårtegn hos oss. Og sammen med 15 deilige varmegrader håper jeg det blir vår på ordentlig snart. 


Fin ukesstart til deg!

- Gina 

1 kommentar:

  1. Så morsomt med det lille huset på bunnen av glasset! Praktisk og søtt. :) Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg - stas at du som tar så fine bilder liker et som jeg har knipset! :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.