søndag 14. april 2013

En rar følelse

Søndagen kom like brått på denne gangen som vanlig og mannen har vendt snuta hjemover for lenge siden. 
Det er alltid like rart å bli igjen alene etter en herlig helg sammen - man glemmer fort hvordan det er å være alene etter en hel helg med kos og selskap. 

Vi har brukt store deler av helgen til å gjøre leiligheten fotograferingsklar og jeg har nesten akkurat huket rumpa nedpå sofaen for å slappe av litt for jeg stuper til sengs - for nå er jeg virkelig sliten. 


Stillebenet på den lille trekrakken er vel nesten det eneste som ikke er forandret her for øyeblikket. 
I dag har vi har pakket, ryddet, ommøblert og båret ned utallige kasser med både det ene og det andre.
Nå er det sånn noenlunde klart til fotografering, mangler bare siste finish men det må jeg vente med til kvelden før fotografen kommer.

 Til tross for at jeg ble utrolig fornøyd med ommøbleringen av stuen (jeg skjønner virkelig ikke hvorfor i allverden har jeg HØRT på mannen da han har nektet meg å snu sofaen tidligere, det skulle vært gjort for lenge siden...), er det en veldig rar følelse at så mye av tingene våre er pakket ned i esker.

Ute herjer stormen og jeg sitter inne under pleddet og brenner siste rest av stearinlysene.
Jeg skal prøve å få knipset noen bilder av min "nye" heim i løpet av uken - håper den blir fin!

- Gina  

2 kommentarer:

  1. Så spennende med salg og flytting,håper dere får ein god pris :)vi planlegger å selge og kjøpe oss noko nytt og alltid spennende med salg og pakking og alltid litt rart når ein pakker ned!

    Ønsker deg lykke til med alt!
    Fine nye veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.