onsdag 3. april 2013

Månedens beste

April er her og der hvor jeg er akkurat nå kjenner jeg at våren har meldt sin ankomst. 
Det spørs bare om den er kommet i trøndelag enda, jeg er nemlig mer enn klar for våren nå!

Tiden flyr avgårde som bare det og jeg glemte helt februars beste knips, så det kommer her.


I februar ble jeg klar for pastellfarger - favorittene er mint og rosa. 
Jeg hadde også bursdag og favorittknipset ble fra en skikkelig kosestund med cupcake leftovers og herlig lesestoff og godt i koppen.

I mars lekte jeg meg mye med mat og farger;



Det første bildet er fra et herlig vårlig fruktmåltid.
Det andre bildet knipset jeg da jeg fikk lunsjbesøk av ei god venninne - litt førpåskekos er jo bare hyggelig.

Jeg deltar i NiBs aprilutfordring med bildet av fruktmåltidet. Temaet for denne månedens utfordring er "vårforberedelser" og på våren, frem mot sommeren er frukt og bær et must hjemme hos meg.
For flere flotte bidrag, klikk deg inn HER.  

♥ 
- Gina

6 kommentarer:

  1. Herlige bilder:)
    I dag her det regnet i bøtter og spann i Namsos, og snøen smelter i rekordfart - jippi!!

    En fortsatt fin onsdag til deg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder:)så godt at vi er kommen i april,kjennes så bra ut:)
    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Nydelig!! likte spesielt godt det siste bilde, det var som tatt ut av ett magasin :)
    Fikk såå lyst på kake av dem også -søren! Det er for sent i bake nå liksom ;)
    Nyt kvelden!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så utrolig fine bilder! :) Ønsker deg en fin dag. Klem

    SvarSlett
  5. Mmm, fine bilder!!:)

    Flott bidrag!

    Ønsker deg en fin ny uke,
    ♥KlemKlem♥

    SvarSlett
  6. Kjempe fine bilder du har tatt!
    Elsker det øverste bildet.
    Pasteller er bare sååååå fint!
    Ønsker deg en NydeligFlott mandag
    og lykke til i Nib´s utfordring!
    Klem fra julie :-)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.