onsdag 17. april 2013

Detaljer

Fotografen som skulle ta bilder til prospektet har vært her i dag og jeg har stått på i dagevis for å rydde bort personlige eiendeler som helst ikke skal synes på disse bildene.

Mens jeg venter på at leiligheten blir lagt ut for salg viser jeg noen detaljbilder.




Forandring fryder! 
Ting får fort fast plass hos oss, og da har jeg vanskelig for å se andre muligheter. 
Ikke store forandringene, men med litt flytting og bytting har det blitt litt mer åpent og ryddig.






Enkle detaljer på badet - jeg gleder meg til å flytte inn på nytt og stort bad!

 - Gina

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder. Herlige og fine detaljer.

    Lykke til med salget.
    -Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Så friske og fine bilder med flotte detaljer:)
    Spennende tider du går i møte med salg av leiligheten... lykke til!

    En fin kveld til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Så flotte og fine bilder:)masse herlige detaljer rundt:)
    Lykke til med salget!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.