tirsdag 30. april 2013

Leilighet SOLGT

Vi hadde visning på leiligheten i går, og i dag var den jammen solgt. 
Det er veldig rart å tenke på at jeg skal flytte allerede i juni, og tiden kommer til å gå så fort. Heldigvis venter både mann og et påbegynt hus på østlandet så jeg har også litt å glede meg til.

Jeg syns det er vanskelig å ta oversiktsbilder av leiligheten, så i dag viser jeg noen av bildene som ble brukt i prospektet. 


Stuen har jeg jo vist for ikke så lenge siden, men her er den altså igjen. 
Jeg er fremdeles veldig fornøyd med at vi snudde sofaen.





Jeg er så glad i vår lille "hule" her, det eneste som skiller seg litt ut fra resten er badet synes jeg. 
Fargene, stilen og løsningen er ikke helt oss, men det har fungert de siste årene.


Alle bilder via.
Håper dere har hatt en fin tirsdag!
 - Gina 

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med salget, skal selges her hvor vi bor også, så håper salget går like bra som ditt :) Er vel 1-2 uker til visning tenker jeg :) Spennende, selv om det er pappa som selger og jeg bare står for alt det andre...

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med salget,så herlig å få solgt og så fort,håper vi får solgt fort og til ein fin pris:)
    Vi har skrevet kontrakt nå og håper det går fort framover,så flott leilighet!

    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Gratulerer med salg! Og for en spennende tid du har foran deg :) (og kanskje bittelitt stress?). Vi flyttet i nytt hus før jul og skal straks i gang med uteområdet her - foreløpig bare stein
    Nyt fridagen i dag :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.