tirsdag 9. april 2013

Pastellfavoritter

Jeg fortsetter å mase om våren.
På denne tiden av året skal nemlig Uggs, vinterstøvletter og dunjakker ryddes bort, til fordel for ballerinasko og tynne vårjakker. Men jeg bor fremdeles i trøndelag og er det en ting jeg har lært meg de siste årene så er det at man aldri kan vite med været her. Jeg venter derfor litt med å rydde bort vinteren fra klesskapet. Mens jeg venter kommer våren frem i interiøret. 


Dette er mine absolutte pastellfavoritter i vår (men det finnes ingen garanti for at det ikke dukker opp flere, hehe). 
Jeg har fullstendig dilla på både Green Gate koppene og skjeene fra Søstrene Grene - de er bare helskjønne.


For at fyrstikkesken skal se litt finere ut å ha fremme har jeg limt på dekorpapir i matchende kjøkkenfarger.


De nydeligste serviettene kom jeg over på Plantasjen av alle ting. Jeg måtte bare ha dem. En pakke i hver farge. Jeg falt pladask for både mønster og farger og det vil det alltid være plass til en ekstra pakke av disse i serviettkurven vår.

Time for bed. Natta.

-Gina

3 kommentarer:

  1. Så utrulig skjønne skjeer og servietter:)håper det blir meir varme framover,det trengs:)

    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. nydelig vårfarger og ting :) De skjeene er så fine, må ha!! Blir like fasinert hvert år over at så fort våren kommer får jeg dilla på pastellfarger ;)
    Å du, absolutt fantstisk fint bidrag til utfordringen under her!
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige favoritter. Har begge GG-koppene selv, elsker dem.

    Ha en fin onsdagskveld!
    Tonje Merethe

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.