søndag 7. april 2013

Utfordring | vårforberedelser

Aprilutfordringen hos NiB er "vårforberedelser". Og jeg, som alle andre, har begynt å forberede meg til våren, til tross for at det utenfor vinduet veksler mellom solskinn og store snøkjerringer som daler ned.

For min del kommer den våren til å bli annerledes i år. 

Leiligheten skal selges, og det jobbes på spreng for at den skal bli fotograferings- og visningsklar.
Det blir en vår med masse pendling og sjonglering mellom husbygging i øst og jobbing i trøndelag. 


Jeg må allikevel ikke glemme at jeg skal bo her i et par måneder til og det å sjonglere mellom et hyggelig sted å bo, og å flytte ut er en stor del av mine vårforberedelser - dette krever faktisk en del planlegging.


Det er fremdeles noen mørke kvelder igjen slik at jeg kan kose meg med levende lys. Når stearinlyssesongen er over liker jeg å ha lys, som dette kule Peacelyset stående fremme som dekorasjon.  

Vaskekosten må frem - hver enste krinkelkrok må rengjøres og skures.


Pastellfargene begynner å komme frem fra skuffer og skap.

Inspirasjon hentes fra en bunke interiørmagasiner.

Vårlige blomster må pryde kjøkkenbordet. 


Det begynner å gå mot vår. 
 
 Det er mange flotte og inspirerende bilder av hvordan andre forbereder seg til våren HER.  

- Gina

6 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Likte spesielt godt det nest siste i innlegget - det så veldig innbydende ut å sette seg godt til rette med magasinet og drømme seg bort. Skjønner at det er utfordrende å sjonglere, men kjenner jeg deg rett går det nok veldig fint (kanskje du til og med koser deg litt med å organisere? hihi) Tusen takk for fine ord inne hos meg. :)

    SvarSlett
  2. elsker lyset og fargene! deilige bilder!
    Ønsker deg en super ny uke
    klem Cathrine

    SvarSlett
  3. koselige bilder... Masse lykke til. :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  4. Jeg smiler. Du har det på nøyaktig samme måte som meg, og du beskriver det så riktig. Akkurat slik føles det. -og interiørtankene mine er alle andre steder enn i den nåværende leiligheten, selv om det er litt gøy å gjøre den bilde- og visningsklar. Lykke til, og pass på å nyte de små gledene underveis, men det vet jeg du er god til :-)

    SvarSlett
  5. Nydelige farger :) Herlig med denne tiden altså..

    Flott bidrag!

    Ønsker deg en fin ny uke,
    ♥KlemKlem♥

    SvarSlett
  6. Så lekkre Bilder!
    Man får nesten lyst til å vaske når børsten og klytene er så fine!
    Lykke til med dette bidraget også!
    NydeligFlott!
    Ønsker deg en fin ny uke!
    Klem :-)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.