mandag 8. september 2014

Like bra brukt

Jeg slenger meg i siste liten med i Nibs septemberutfordring. Denne gangen ønsker de å se noe som er "like bra brukt". Jeg er ikke noen typisk loppejente, men jeg har noen ting som jeg har rotet frem litt herfra og derfra. Finner jeg noe fint i låven hos bestefar, i skapet til pappa eller bestemor så får jeg som regel ta det med meg hjem og gi det nytt liv. 


Den blå krakken som står på kjøkkenet flyttet inn hos oss lenge før vi selv gjorde det. Svogeren min hadde den med seg som snekkerkrakk da han hjalp oss å bygge huset, men jeg syns den var så fin så jeg adopterte den og malte den i en litt freshere farge. Nå fungerer den som et fint lite sidebord til lesekroken. 

Her pøser det ned i dag og jeg rekker jammen å nyte en stor kopp te i sofakroken før jeg turer avgårde til jobb. Denne uka har vi undervisningsfri fra skolen, så det blir litt jobbing og mye lesing hjemme. 
Ønsker alle som titter innom en fin uke, og takk for alle søte spor dere legger igjen!

- Gina

3 kommentarer:

  1. For en søt liten krakk! :)
    Ønsker deg en fin dag på jobb!
    klem

    SvarSlett
  2. Søt krakk, med nydelig farge!

    Lykke til i utfordringen!

    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde og lykke til i utfordringen♥
    Ønsker deg en fin dag♥
    Klem Mari

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.